Vi er på Instagram! Følg tomterasenbarnehage, og se hvor mye fint vi gjør i barnehagen🤩

06.03.2024 12.57
  • Varmmat og god matkultur

Vår barnehage er en fullkostbarnehage med variert mat laget fra bunnen av. Trykk på linken for mer informasjon.

10.02.2024 13.52
  • Karneval

I Tomteråsen barnehage er vi glad i rollelek og utkledning. Og vi gleder oss til karnevalet som skal være fredag 09 februar! Da kan alle barn (og ansatte :)) komme ferdig utkledd i barnehagen. Det blir disco på kjøkkenet, hjemmelaget fredagspizza og vi slår katta ut av sekken. Til lunsj serverer vi fastelavnsboller! En skikkelig kosefredag!

09.02.2024 14.04
  • Vi har ledige plasser ☺️

Vi har ledige plasser i Tomteråsen barnehage, og har laget «flyers» som skal leveres ut i postkasser i nærmiljøet. Vi ønsker nye barn hjertelig velkommen til oss 🥰 Ønsker dere å komme en tur for å se hvor fint vi har det, så er det bare å ta kontakt på tlf 63 90 89 40

09.02.2024 13.58
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

Barnegruppene

Tomteråsen barnehage har stort fokus på landbruk og miljø. Med Hvam vgs som nærmeste nabo har vi godt samarbeid her. Du kan lese mer om alt vi gjør under fanen "landbruk og miljø" Vi er også opptatt av å ta barns medvirkning og interesser på alvor og barna er mye med i planleggingen av alt vi gjør, og vi har stort fokus på små grupper i hverdagen vår. Barnehagen består av en småbarnsavdeling (9 barn), en mellomavdeling (11 barn) og en avdeling for skolestarterne (9 barn).

Laster..